Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 10:56:11 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Tallinna Orienteerumisteisipäevak

Toimumise aeg: alates 27.05.2025 kell 17:00 kuni 27.05.2025 kell 20:30

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Meriküla, Tilgu tee 53;
orienteerumine kulgeb Muraste looduskaitsealal

Ürituse korraldaja: Orienteerumisklubi Nõmme, esindaja Kaido Nurja, Tel.
5057187, e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Taavi Tambur, Tel. 53403995

Liikluskorralduse eest vastutaja: Taavi Tambur, Tel. 53403995

Tegemist on traditsioonilise pärastlõunase sportliku lõõgastusega
looduses, mis on suunatud kogu perele. Kõigile huvilistele pakutakse
orienteerumisõpetust/juhendamist ning omandatud oskuste praktiseerimist
maastikul. Orienteerumissportlastele on tagatud treeninguvõimalused.
Üritusel osalevad alaealised ning ürituse toimumispaika võib koguneda
rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald